-
ZPD Ergonomika izglītības iestādēs, teorētiskā daļa un noformējuma paraugs
| Nr. | Chapter | Page. |
| 1. | ERGONOMIKAS PAMATI | 4 |
| 1.1 | Ergonomikas vēsture | 4 |
| 1.1.1 | Ergonomika senatnē | 4 |
| 1.1.2 | Ergonomika mūsdienās | 5 |
| 1.2 | Ergonomikas galvenie sastāvelementi | 5 |
| 2. | ERGONOMIKAS VADLĪNIJAS | 6 |
| 2.1 | Ergonomikas vadlīnijas izglītības iestādē | 6 |
| 2.1.1 | Izglītības iestāžu mācību telpu iekārtojums, apdare un telpas platība | 6 |
| 2.1.2 | Galdu un krēslu pielāgošana skolēnu antropometriskajiem rādītājiem dažādās vecuma grupās | 7 |
| 2.1.2 | Pareizas sēdēšanas pamatprincipi, nozīme un nepieciešamība | 8 |
| 3. | ERGONOMIKAS NOZĪME DARBA VIDĒ UN IZGLĪTĪBAS IESTĀDĒ | 9 |
| 3.1 | Raksturīgākie veselības traucējumi darbā sēdus pozīcijā ar datoru, neievērojot ergonomikas vadlīnijas | 9 |
| 3.2 | Raksturīgākie veselības traucējumi darbā sēdus pozīcijā skolā, neievērojot ergonomikas vadlīnijas | 10 |
| LITERATŪRAS SARAKSTS | 11 |
Ergonomika ir zinātniska disciplīna, kas attiecas uz izpratni par mijiedarbību starp cilvēkiem un citiem sistēmas elementiem.[2;11] Ergonomikas galvenais uzdevums ir nodrošināt darba veicēju ar ērtu un drošu darba vidi, un veicināt darba pildītāja orientācijas veicināšanu, ražīguma kāpinājumu, lai spētu ilgtspējīgi konkurēt, piemēram, uzņēmējdarbībā, kas panāktu organizācijas ilgtermiņa konkurētspēju. Ergonomika ietekmē mūs visus, pat tad, kad mēs to neapzināmies. Ergonomikas galvenā sastāvdaļa ir cilvēks.[1;11]…
Darbs ir uztverams kā ZPD paraugs teorētiskajai daļai savukārt tajā ir pilnībā sīki apkopota un izklāstīta informācija par tēmu "Ergonomika izglītības iestādēs", tādēļ šo darbu var izmantot kā pilnvērtīgu informācijas ieguves avotu. Darba beigās ir visas iegūtās informācijas atsauces.










