Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns vasaras sezonai deliktešu veikalam', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns vasaras sezonai deliktešu veikalam', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns vasaras sezonai deliktešu veikalam', 3.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns vasaras sezonai deliktešu veikalam', 4.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns vasaras sezonai deliktešu veikalam', 5.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns vasaras sezonai deliktešu veikalam', 6.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns vasaras sezonai deliktešu veikalam', 7.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns vasaras sezonai deliktešu veikalam', 8.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns vasaras sezonai deliktešu veikalam', 9.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns vasaras sezonai deliktešu veikalam', 10.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns vasaras sezonai deliktešu veikalam', 11.
Extract

Secinājumi
Pirkumus var viegli pozicionēt kā „restorāna maltīti mājās” bet būtu vēl papildus jāpiestrādā, lai būtu „pilns pārtikas grozs” pašlaik Gastronome veikals ir vieta, kur ikdienā patīkami pavadīt laiku vai iegādāties vieglu maltīti, kā svētku vai atpūtas brīdis.
Pēc paaudžu grupām: Visplašāk pārstāvētie ir Bohēmisti (priekšroku dod importa precēm, labprāt mēģina kaut ko jaunu) un Pārmaiņu bērni (neizvēlas pirkt lētāko), kā arī Izdzīvotāji (seko tam, ko ēd, dod priekšroku kvalitatīviem produktiem). Vēlams piestrādāt, lai vairāk nāktu Digitālie bērni (patīk pirkt jaunas un atšķirīgas lietas), taču praktiski nemaz nav sastopami Kolektīvisti – varbūt kāds klients atbilst pēc vecuma grupas, bet ne pēc domāšanas veida.
Secinājumi pēc 2013.gadā realizētajām reklāmas aktivitātēm: Daudzi pastāvīgie klienti izvēlas apmeklēt Gastronome Brīvības ielā mc2 vietā, pērkot to, kas garšo, maz interesējoties par citām precēm vai īpašiem svētku piedāvājumiem. Vietas trūkuma dēļ veikalā ir ierobežotas iespējamās aktivitātes, pircēji maz izvēlās „uztaisi pats” piedāvājumus, kaut gan nebūtu iedomājami svētki bez papildus, īpašām precēm.
Līdzīgs novērojums par restorānu, vidējais čeks Brīvības ir augstāks kā Krasta ielā, speciālo šampanieša vai konjaka vakariņu vietā klienti labprātāk izvēlas svaigus omārus vai citas jūras veltes. Restorānam augsts apgrozījums gan svētkos, gan pēc tiem, jo svētku vakarā rezervācijas vietu trūkuma dēļ vajag pārcelt uz nākošo dienu.

Kopsavilkums
Tā kā pastāvīgo apmeklētāju loks veikalā ir pašlaik noformējies, primārais mērķis ir palielināt vidējā pirkuma čeka lielumu, ar pārdevēju ieteikumiem par pirkuma papildināšanas iespējām, ejošās preču grupas papildināt ar mazāk aktīvo nodaļu piedāvājumu.
Atbalsta aktivitātes iespējams veikt kādai konkrētai sortimenta pozīcijai.
Restorānam primārais mērķis ir piesaistīt jaunus apmeklētājus, kā potenciāli veiksmīgāko auditoriju izvēloties tūristus, kas vasaras sezonā apmeklēs Rīgu.

Author's comment
Atlants