Author:
Evaluation:
Published: 10.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Grāmatu analīze', 1.
  • Summaries, Notes 'Grāmatu analīze', 2.
  • Summaries, Notes 'Grāmatu analīze', 3.
  • Summaries, Notes 'Grāmatu analīze', 4.
Extract

Doku Atis „ Mans dzīves rīts”
Grāmatas analīze

1. Bērna raksturojums;
Mazais puišelis ir ļoti ziņkārīgs, grib visu zināt, kas un kāpēc tā notiek, dzīvespriecīgs, draudzīgs un pret visiem cilvēkiem, neizrāda nepatiku pret kādu. Ir paklausīgs, nedara vecākiem raizes.

2. Bērna vajadzības, intereses;
Zēna interesēs ir izzināt visu, kas notiek apkārt un to, kas liekas svarīgs. Manuprāt, zēna intereses un vajadzības tiek lieliski nodrošinātas, jo viss, kas viņam nepieciešams jau ir. Kā arī emocionālā kontakta un uzmanības ar zēnu un ģimeni netrūkst. Māte atrod laiku, lai pamācītu dēlu, kā arī, lai paaustu savu mīlestību un rūpes. Zēns ir sabiedrisks, nav no kautrīgajiem tāpēc saskarsme ar citiem cilvēkiem nesagādā problēmas.

3. Vide, kurā dzīvo bērns;
Zēns dzīvo laukos. Lauku apkārtne ir plaša, interesanta, tajā jūtas labi, brīvi, neapspiests. Manuprāt, materiālie apstākļi ģimenē ir labi, necieš trūkumu, veselīga lauku dzīve. Zēnam apkārt ir ģimene, kaimiņi un citi bērni, kuri visi ir pozitīvi attēlota.
Zēns savā vidē, savā ģimene ir laimīgs un ir pozitīvi atvērts pasaulei.

Manuprāt, šī grāmata ir ļoti pozitīva, nekas nav attēlots negatīvi, viss ir raksturots ar lielu mīlestību. Pēc grāmatas var spriest to, ka autors savā bērnībā ir juties laimīgs un mīlēts.

Author's comment
Atlants