Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
  • Presentations 'Bērnu valoda', 1.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 2.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 3.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 4.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 5.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 6.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 7.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 8.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 9.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 10.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 11.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 12.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 13.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 14.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 15.
  • Presentations 'Bērnu valoda', 16.
Extract

Valoda- saziņas līdzeklis, ar kura palīdzību mēs paužam savas vajadzības un vēlmes, veidojam attiecības, izsakam savas jūtas, fantazējam, izliekamies, radām, jautājam un paskaidrojam, kā arī cenšamies ietekmēt citu cilvēku uzvedību.

Balss saišu nostiprināšana
Mazulis:
spēlējas ar lūpām vai mēli
liek mutē rotaļlietas
izmanto pirmos zobiņus
pūš gaisu caur aizvērtām lūpām
Vecāki:
piedāvā bērnam lieliskus modeļus rotaļīgai un izdomas pilnai balss izmantošanai
variē ar balss augstumu, tempu, ritmu un intensitāti
augšupejošas melodijas vecāki izmanto, lai paaugstinātu bērna aktivitāti un mudinātu viņu līdzdarboties dialogā
zemākas frekvences, krītošas melodijas izmanto bērna mierināšanai

Author's comment
Atlants