Evaluation:
Published: 30.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Motivācijas nozīme skolvadībā', 1.
  • Research Papers 'Motivācijas nozīme skolvadībā', 2.
  • Research Papers 'Motivācijas nozīme skolvadībā', 3.
  • Research Papers 'Motivācijas nozīme skolvadībā', 4.
  • Research Papers 'Motivācijas nozīme skolvadībā', 5.
  • Research Papers 'Motivācijas nozīme skolvadībā', 6.
  • Research Papers 'Motivācijas nozīme skolvadībā', 7.
  • Research Papers 'Motivācijas nozīme skolvadībā', 8.
  • Research Papers 'Motivācijas nozīme skolvadībā', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Pētnieciskā darba tēma un pamatojums    3
  Mērķis un uzdevums    3
  Literatūras apraksts    5
  Aptaujas anketa    5
  Jautājumu analīze – tabulas, grafiki, indeksi    6
  Diskusija – rezultātu ticamība, analīze, salīdzinājums    8
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Extract

Secinājumi
Pēc veiktajiem pētījumiem es secinu, ka skolēniem ir vajadzīga lielāka informācija un izpratne par skolas vadības darbību, lai veidotu un stiprinātu darbības saskaņu abās pusēs. Jo es ievēroju, ka daudzos jautājumos liela daļa nespēj dot atbildi. Dotās atbildes apstiprināja manas aizdomas par zēnu grūtībām sadarboties ar skolotājiem un vadītājiem. Ir redzams, ka tieši viņi visvairāk nonāk konfliktsituācijās. Un domāju, ka vadībai vajadzētu būt vairāk saprotošākai un pretīmnakošākai, jo viņiem šīs vajadzības un griba ievērot skolas normatīvus ir sarežģītāka. Pēc manām domām abām pusēm vajadzētu izvirzīt savas vajadzības un prasības, un saskaņot tās, lai varētu to atrisināt. Mani pārsteidza 8. klases atbildes jautājumā par skolotāju informācijas sniegšanas spēju, caur to es spriežu, ka šai klasei ir lielākas grūtības sadarboties ar skolotājiem, ja salīdzina ar 7. un 9. klasi. Apkopotie rezultāti liek domāt, ka tikai apmēram puse vecāko klašu pamatskolēni piekrīt, ka vadība ir gatava darboties un palīdzēt, bet pārējie nav pārliecināti vai nepiekrīt. Es būtībā apzinos šo problēmu un saprotu, ka mūsu skola nav vienīgā, kura saskaras. Šai problēmas risināšanā ieteiktu sadarboties vairākām izglītības iestādēm, tad, manuprāt, vieglāk varētu uzlabot situāciju. Par laimi šai skolā otra puse no aptaujātiem audzēkņiem atbalsta un izprot skolas vadības nozīmi. Šiem audzēkņiem būtībā ir liela nozīme skolas pozitīvā vārda saglabāšanā un izteiktās prognozes stiprināšanā.

Author's comment
Atlants