Evaluation:
Published: 17.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Mārketinga informācijas sistēma', 1.
  • Presentations 'Mārketinga informācijas sistēma', 2.
  • Presentations 'Mārketinga informācijas sistēma', 3.
  • Presentations 'Mārketinga informācijas sistēma', 4.
  • Presentations 'Mārketinga informācijas sistēma', 5.
  • Presentations 'Mārketinga informācijas sistēma', 6.
  • Presentations 'Mārketinga informācijas sistēma', 7.
  • Presentations 'Mārketinga informācijas sistēma', 8.
  • Presentations 'Mārketinga informācijas sistēma', 9.
Extract

Informācija kļūst tikpat svarīgs vadīšanas objekts, kā nauda, izejvielas, iekārta un personāls. Bet ļoti grūti nodrošināt uzņēmumu ar pilnīgu un patiesu informāciju, ka arī pēc tam to apkopot un izanalizēt.
Lai labāk atrisinātu šis problēmas, uzņēmumam lietderīgi izveidot mārketinga informācijas sistēmu.

Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzēta informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas un laika, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā.…

Author's comment
Atlants