Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations '"Coca-Cola" produkts kā komunikācijas līdzeklis', 1.
  • Presentations '"Coca-Cola" produkts kā komunikācijas līdzeklis', 2.
  • Presentations '"Coca-Cola" produkts kā komunikācijas līdzeklis', 3.
  • Presentations '"Coca-Cola" produkts kā komunikācijas līdzeklis', 4.
  • Presentations '"Coca-Cola" produkts kā komunikācijas līdzeklis', 5.
  • Presentations '"Coca-Cola" produkts kā komunikācijas līdzeklis', 6.
  • Presentations '"Coca-Cola" produkts kā komunikācijas līdzeklis', 7.
  • Presentations '"Coca-Cola" produkts kā komunikācijas līdzeklis', 8.
  • Presentations '"Coca-Cola" produkts kā komunikācijas līdzeklis', 9.
  • Presentations '"Coca-Cola" produkts kā komunikācijas līdzeklis', 10.
  • Presentations '"Coca-Cola" produkts kā komunikācijas līdzeklis', 11.
Extract

Kas ir Coca-Cola?

Bezalkoholisks dzēriens;
Piedeva kokteiļiem;
Kaut kas neveselīgs;
Garšīgs;
Bērnu sapņu postītājs par rūķiem..?

Ir ļoti daudz dažādu versiju par to, kas tad ir šis “maģiskais” dzēriens, par ko liecina nelielais pētījums internetā, gan pozitīvs, gan negatīvs.
Viens nu ir skaidrs, tas ir tik populārs, ka uz pasaules diez vai ir kāds, kas nebūtu dzirdējis šo nosaukumu.
Par to liecina kāda raksta autora citāts:

“Ierakstā "Laura" dzirdamās melodijas atsauc atmiņā nostalģiskas ainas no 70/80. gadu mijas, kad pa Rīgas ielām vēl kursēja vecie tramvaji, trolejbusi un autobusi, cilvēki vēl nezināja, kas ir "Coca Cola", tā vietā viņi drūzmējās pie lielajām, dzeltanajām kvasa mucām.”
Produkta dizains ir līdzīgs visās valstīs un visos laikos, atšķiras vienīgi ar niansēm. Tādējādi ir viegli atpazīt produktu, neatkarīgi no atrašanās vietas.…

Author's comment
Atlants