Evaluation:
Published: 10.05.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Research Papers 'Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums', 1.
  • Research Papers 'Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums', 2.
  • Research Papers 'Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums', 3.
  • Research Papers 'Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums', 4.
  • Research Papers 'Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums', 5.
  • Research Papers 'Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums', 6.
  • Research Papers 'Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums', 7.
  • Research Papers 'Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums', 8.
  • Research Papers 'Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums', 9.
  • Research Papers 'Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums', 10.
  • Research Papers 'Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums', 11.
  • Research Papers 'Reklāmas izplatīšanās veidi Latvijā un to raksturojums', 12.
Extract

Jebkura veida reklāmai ir nepieciešams tās izplatītājs - prese, radio, TV, reklāmas stendi vai instalācijas, tramvaji, trolejbusi vai jebkura cita veida transporta līdzekļi uz kuriem ir vieta reklāmai. Visi reklāmas pasākumi tieši ir saistīti ar reklāmas līdzekļiem. Reklamējot preci, tiek izmantoti līdzekļi, kuri vislabāk spēj nodot informāciju mērķauditorijai. Tiek izdalītas vairākas reklāmas līdzekļu grupas:
• Dekoratīvie līdzekļi- vitrīnas, skatlogi, plaukti, speciālie firmas plaukti.
• Priekšmetiskie līdzekļi- suvenīri, dāvaniņas, preču paraugi, iesaiņojums.
• Akustiskie līdzekļi- radio, mutiskā, muzikālā reklāma.
• Vizuālie līdzekļi- zīmējumi, diapozitīvi, TV reklāmas klipi, gaismas reklāmas.
• Grafiskie līdzekļi- katalogi, brošūras, kalendāri, sludinājumi, avīžu pielikumi, sludinājumi, afišas.
• Pasākumi- pārtikas preču degustācijas, jauno preču demonstrējumi, modes skates, tirdzniecība kultūras pasākumos, sporta sacensību organizēšana.
Visbiežāk reklāmas speciālisti izvēlas tādus reklāmas izplatīšanas veidus kā avīzes, žurnāli, televīzija, radio.

Author's comment
Atlants