Author:
Evaluation:
Published: 10.05.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 1.
  • Essays 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 2.
  • Essays 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 3.
  • Essays 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 4.
  • Essays 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 5.
  • Essays 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 6.
  • Essays 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 7.
  • Essays 'Manu klasesbiedru sarunvaloda', 8.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Sarunvaloda    4
  Manu draugu sarunvaloda    4
  Skatījums no izglītības puses    4
  Vecuma iespaids uz sarunvalodu    5
  Apkārtējās vides ietekme    5
  Kopsavilkums    6
  Secinājumi    7
  Rekomendācijas    8
Extract

Neviena mūsdienīga cilvēka ikdiena nav iedomājama bez sazināšanās. Bez valodas nav domājama cilvēku sabiedrība. Ar valodu cilvēki sazinās, izsaka domas, jūtas, pārdzīvojumus, pamudina cits citu uz noteiktu rīcību. Valoda dod iespēju saglabāt kultūras mantojumu un to, kas saglabāts, apgūt un izmantot pēc gadu tūkstošiem. Mūsdienās ir ļoti daudz iespēju, kas nodrošina cilvēku sazināšanos ne tikai klātienē, bet esot citam no cita simtiem kilometru attālumā. To nodrošina mobilie telefoni, fakss, internets un citas jaunās tehnoloģijas.



Mērķis- noskaidrot, kāda sarunvaloda valda manā klasē.

Hipotēze - sarunvaloda ir kļuvusi daudz sarežģītāka un neliterārāka.

Pētījuma objekts – Manu klasesbiedru sarunvaloda

Darba metodika – piefiksēt manu klasesbiedru un paša sarunvalodu.

Pētījuma bāze – skola.…

Author's comment
Atlants