Evaluation:
Published: 28.06.2016.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 1.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 2.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 3.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 4.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 5.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 6.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 7.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 8.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 9.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 10.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 11.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 12.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 13.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 14.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 15.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 16.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 17.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 18.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 19.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 20.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 21.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 22.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 23.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 24.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 25.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 26.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 27.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 28.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 29.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 30.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 31.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 32.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 33.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 34.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 35.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 36.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 37.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 38.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 39.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 40.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 41.
  • Research Papers 'Vesels ir mans otrais vārds', 42.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir veselīgs dzīvesveids un kāda ir tā nozīme    4
2.  Veselīgs dzīvesveids jauniešu vidū    5
3.  Veselīgs dzīvesveids Jelgavas Tehnoloģiju vidusskolas skolēnu vidū    6
4.  Konkursa “Vesels ir mans otrais vārds” plāns    7
5.  Stacijas konkursam    8
5.1.  Stacija “Veselīgas ikdienas aktivitātes un to nozīme”    8
5.2.  Stacija “Veselīgs uzturs un tā nozīme”    8
5.3.  Stacija “Miegs un tā nozīme cilvēka veselībā”    9
5.4.  Stacija “Svaiga un pārstrādāta pārtika”    9
5.5.  Stacija “Svaigs gaiss un tā nozīme”    9
5.6.  Stacija “Sports un tā nozīme”    10
5.7.  Stacija “Stress un tā kaitējums cilvēka veselībai”    10
5.8.  Stacija “Kaitīgas vielas un to ietekme uz veselību”    10
6.  Konkursa “Vesels ir mans otrs vārds” norise    11
7.  Skolēnu zināšanu izaugsme pēc konkursa “Vesels ir mans otrs vārds”    12
  Secinājumi    13
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    14
  Pielikumi    15
Extract

Iepriecina arī fakts, ka meitenes sākušas apzinaties to, ka veselīgu un skaistu izskatu nevar iegūt tikai ar kosmētikas palīdzību. Vairākas meitenes atzina, ka tagad velta vairāk laika miegam, lai izskatītos labāk. Turpretim zēnu gulētiešanas paradumus konkurss nav mainījis.
Ar nožēlu jāatzīst, ka sliktais iespaids par kaitīgajām vielām bija neilgs un arī tagad skolēni atzīst, ka viņiem ir kaitīgi ieradumi.

Secinājumi
Pēc darba veikšanas un analizēšanas varu secināt, ka neveselīga pārtika, stress, kaitīgās vielas un nepareizs dzīvesveids no pasaules nav izskaužams, taču ir iespējams sabalansēt neveselīgu pārtiku un veselīgas ikdienas aktivitātes, stresu un labu naktsmieru, tikai tas ir jāiemācās.
Tāpat varu secināt, ka konkurss ir palīdzējis papildināt skolēnu zināšanas un pateicoties tam iespējams daudz biežāk jaunieši un arī piaugušie pievērsīs lielāku uzmanību savam uzturam un kaitīgajām vielām, kuras bez šaubām maina gan mūsu izskatu, gan uzvedību.

Author's comment
Atlants