Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 1.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 2.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 3.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 4.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 5.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 6.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 7.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 8.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 9.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 10.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 11.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 12.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 13.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 14.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 15.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 16.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 17.
  • Research Papers 'Pedagoģiskā diagnostika: 1. alternatīva Bērni ar redzes traucējumiem (51)', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  ALTERNATĪVA: TEORĒTISKĀS LITERATŪRAS APKOPOŠANA    4
  TRAUCĒJUMA BŪTĪBA UN ATPAZĪŠANA    4
  REDZES FUNKCIJA BĒRNIEM AR REDZES TRAUCĒJUMIEM    5
  KĀ REDZES TRAUCĒJUMI IETEKMĒ MĀCĪBU PROCESU    7
  SKOLOTĀJA RĪCĪBA – KĀ PEDAGOĢISKI IDENTIFICĒT BĒRNA GRŪTĪBAS    8
  ATBALSTA PASĀKUMI NEREDZĪGAJIEM UN VĀJREDZĪGAJIEM IZGLĪTOJAMAJIEM VISPĀRĒJĀS IZGLĪTĪBAS PROGRAMMAS APGUVĒ    9
  IETEIKUMI PEDAGOGIEM DARBĀ AR BĒRNIEM, KURIEM IR REDZES TRAUCĒJUMI    11
  SECINĀJUMI    13
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN INTERNETA AVOTI    15
  PIELIKUMI    17
Extract

Pedagoģiskā diagnostika ir skolotāju darbības sistēma, kas sastāv no mācīšanās procesa stāvokļa un rezultātu izpētes. Tas ļauj jums pielāgot šo procesu, lai uzlabotu speciālistu apmācības un kvalifikācijas kvalitāti. Kā neatņemama izglītības pasākumu sastāvdaļa diagnostika ir vērsta uz visa izglītības procesa efektīvu pārvaldību (Soidum Media, 2020).
Šis temats tika izvēlēts sakarā ar tā aktualitātes nozīmīgumu mūsdienās, īpaši darba autoru topošās profesijas pārstāvjiem - pedagogiem. Ņemot vērā to, ka ir gadījumi, kad skolēnu mācīšanās grūtību vai slikto sekmju iemesls ir nopietni redzes traucējumi , šis ir tieši tas jautājums, uz kuru pedagogam vajadzētu rast atbildi.…

Atlants