• Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana ir cēlonis bērnu visatļautībai?

     

    Essays2 Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 12.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Essays 'Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana i', 1.
  • Essays 'Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana i', 2.
  • Essays 'Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana i', 3.
Extract

Humanizācijas un demokrātiskuma principu ievērošana pedagoģiskajā procesā nav cēlonis bērnu visatļautībai. Visatļautības problēmas var rasties tikai tādā gadījumā, ja šo principu ievērošana ir izkropļota, un tad tas vairs nav konkrētā principa raksturojuma kopums. Vēlos pieminēt lielisku citātu, ko visiem pedagogiem, manuprāt, vajadzētu ievērot. „Par pamatmērķi visiem pedagogiem būtu izvirzāma šāda atziņa – celt skolēnu pašapziņu un likt viņiem saprast, ka visi kopā ir atbildīgi par sabiedrības un valsts nākotni.” Šeit labi atklājas līdzsvara ideja humanizācijas un demokrātiskuma principu savstarpējā saistībā. Cilvēks – individuāla būtne ar savu pašapziņu, integrējusies sabiedrībā un ar atbildības sajūtu par savu rīcību. …

Author's comment
Atlants