-
Skolotāja logopēda prakse sākumskolā
| Nr. | Chapter | Page. |
| Ievads | 3 | |
| Vadīto nodarbību konspekti un analīze | 11 | |
| Vērotās nodarbības | 25 | |
| Secinājumi | 29 | |
| Pašnovērtējums | 30 | |
| Pielikums | 31 |
Secinājumi
• Lai izvelētos vispiemērotākos paņēmienus gan pārbaudē, gan korekcijā, svarīgi vērtēt bērnu kopveselumā.
• Bērniem ar VSNA, lietojot vārdu krājumu, izmantojot dažādas gramatiskās kategorijas, kļūdas ir nestabilas ( reizēm kļūdās, reizēm rīkojas vai runā pareizi).
• Lai vadītu nodarbību, ir jāiepazīst bērns, viņa individuālās īpatnības, jānoskaidro bērna intereses, jāpanāk bērna uzticēšanās.
• Visi psihiskie procesi darbojas vienotībā. Aktivizējot vienu procesu, tiek rosināti citi, un runa kļūst gan par domāšanas līdzekli, gan par tas rezultātu.
• Liela loma izdales materiālam, ko izmanto logopēdijas nodarbībās, tā saturam, struktūrai, estētiskajam noformējumam.
• Strādājot ar šiem bērniem, jāņem vērā viņu domāšanas, valodas, atmiņas un uzmanības īpatnības: vienu un to pašu informāciju pasniedz dažādā veidā.
• Bērniem jāveido vērtēšanas, kontroles, un paškontroles iemaņas.( Ko mēs šodien mācījāmies? Kāpēc šāds vingrinājums bija vajadzīgs?)
• Bērniem svarīga uzslava, liela loma dinamiskajām pauzēm.
• Jāraugās, lai lielākā darba slodze būtu nodarbības pirmajā pusē, jo viņi ātri nogurst.
…
Prakses atskaite par studenta - skolotāja logopēda aktīvo praksi sākumskolā darbā ar bērniem, kuriem ir valodas un runas traucējumi. Darbā iekļauti vadīto nodarbību konspekti un analīze, vēroto nodarbību apraksts, un bērnu ar runas un valodas traucējumiem izpēte veselumā.





































