Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 3.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 4.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga būtība, mērķi un attīstība', 5.
Extract

Ikviens no mums ar mārketingu saskaras katru dienu. Līdz ar to daudziem cilvēkiem rodas priekšstats, ka mārketings ir saistīts ar pēc iespējas lielāku produktu skaitu pārdošanu. Tomēr ne visiem ir zināms, ka ar to visa mārketinga būtība neaprobežojas.
Lai kārtīgāk izprastu mārketingu un tā būtību ir svarīgi arī iepazīties ar pamatelementiem, kas ir mārketinga pētīšanas un vadīšanas objekti. Tātad šie pamatlementi ir šādi:
Vēlmes (fizioloģiskās, drošības, sociālās utt.)kā arī (izteiktas, reālas, neizteiktas, papildu un slepenas vēlmes);
Vajadzības;
Pieprasījums;
Produkti;
Patērētāja vērtējums;
Maiņa;
Darījumi;
Tirgus.…

Atlants