Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2015.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
  • Presentations 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 1.
  • Presentations 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 2.
  • Presentations 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 3.
  • Presentations 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 4.
  • Presentations 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 5.
  • Presentations 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 6.
  • Presentations 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 7.
  • Presentations 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 8.
  • Presentations 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 9.
  • Presentations 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 10.
  • Presentations 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 11.
  • Presentations 'Mana pedagoģiskā koncepcija', 12.
Extract

Rotaļa – katra bērna dzimuma identitātes sekmētāja
“Rotaļai un tās lomai ir jāsekmē katra bērna dzimuma identitāte, ievērojot zēnu un meiteņu vajadzības un jāsekmē arī tas, lai bērni apgūtu dzīves prasmes attieksmē pret pretējo dzimumu. Zēnu un meiteņu rotaļās vērojama atšķirība tēmas izvēlē, attiecīgi tai arī lomu, rotaļlietu izvēlē, kas savukārt ietekmē arī rotaļu darbību virzību.”
Dzintere, Stangaine

Vienmēr cenšos izvērtēt katra bērna fiziskās un garīgās spējas, lai rotaļa sasniegtu vēlamo mērķi

Bērnu rotaļas divas pamatkomponentes
“Rotaļai sevī jāietver divas pamatkomponentes: 1) rūpes par to, lai bērni spēles laikā iegūtu prieka, apmierinātības un gandarījuma maksimumu; 2) rūpes par to, lai spēle sevī ietvertu nepieciešamās rezerves pašaudzināšanai
Газман

Rotaļu laikā cenšos nodrošināt ērtu un atvieglotu atmosfēru, lai bērns varētu darboties un mācīties bez piepūles, pats to neapzinoties.

Author's comment
Atlants