Evaluation:
Published: 26.03.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Vecgulbenes muižas mārketinga analīze', 1.
  • Research Papers 'Vecgulbenes muižas mārketinga analīze', 2.
  • Research Papers 'Vecgulbenes muižas mārketinga analīze', 3.
  • Research Papers 'Vecgulbenes muižas mārketinga analīze', 4.
  • Research Papers 'Vecgulbenes muižas mārketinga analīze', 5.
  • Research Papers 'Vecgulbenes muižas mārketinga analīze', 6.
  • Research Papers 'Vecgulbenes muižas mārketinga analīze', 7.
  • Research Papers 'Vecgulbenes muižas mārketinga analīze', 8.
  • Research Papers 'Vecgulbenes muižas mārketinga analīze', 9.
  • Research Papers 'Vecgulbenes muižas mārketinga analīze', 10.
  • Research Papers 'Vecgulbenes muižas mārketinga analīze', 11.
  • Research Papers 'Vecgulbenes muižas mārketinga analīze', 12.
  • Research Papers 'Vecgulbenes muižas mārketinga analīze', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  UZŅĒMUMA APRAKSTS – VECGULBENES MUIŽA    3
2.  PRODUKTS VECGULBENES MUIŽĀ    4
2.1.  Pakalpojuma zieds    4
2.1.1.  Informācija    4
2.1.2.  Rēķina izrakstīšana, apmaksa    5
2.1.3.  Pasūtījuma pieņemšana    5
2.1.4.  Viesmīlība    5
2.1.5.  Drošība    5
2.1.6.  Izņēmumi    5
3.  IZPLATĪŠANA VECGULBENES MUIŽĀ    6
4.  CENA VECGULBENES MUIŽĀ    7
4.1.  Cenu politika    7
5.  CILVĒKI VECGULBENES MUIŽĀ    8
6.  FIZISKĀ KLĀTESAMĪBA VECGULBENES MUIŽĀ    9
6.1.  Fiziskās klātbūtnes elementi    9
7.  VEICINĀŠANA VECGULBENES MUIŽĀ    10
  SECINĀJUMI    11
  PRIEKŠLIKUMI    11
Extract

SECINĀJUMI
1. Vecgulbenes muiža vienīgi kā informācijas kanālu izmanto interneta starpniecību.
2. Muižas restorānam novadā nav konkurentu, tāpēc, cilvēki jau zina, kāda šeit ir kvalitāte un atgriežas.
3. Vecgulbenes muižas restorāns piedāvā augstas kvalitātes ēdienus un apkalpošanu.
4. Ir iespējams saņemt dažādas atlaides piesakot pasākumu rīkošanu Vecgulbenes muižas restorāna telpās vai arī ēdiena pasūtīšanu vairumā citviet.
5. Pakalpojuma kvalitāte, apkalpošana ir atbilstoša cenai.

PRIEKŠLIKUMI
1. Izveidot jaunu mārketinga plānu un paplašināt komunikācijas kanālus.
2. Rīkot dažādus veicināšanas pasākumus.
3. Paplašināt restorāna telpas un palielināt piedāvājumu, tādējādi iegūstot pārmaiņas, kuras varētu patikt cilvēkiem un spētu arī uzņemt vairāk viesus.

Author's comment
Atlants