Author:
Evaluation:
Published: 07.03.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'J.V. Gētes darba "Fausts" analīze', 1.
  • Presentations 'J.V. Gētes darba "Fausts" analīze', 2.
  • Presentations 'J.V. Gētes darba "Fausts" analīze', 3.
  • Presentations 'J.V. Gētes darba "Fausts" analīze', 4.
  • Presentations 'J.V. Gētes darba "Fausts" analīze', 5.
  • Presentations 'J.V. Gētes darba "Fausts" analīze', 6.
  • Presentations 'J.V. Gētes darba "Fausts" analīze', 7.
  • Presentations 'J.V. Gētes darba "Fausts" analīze', 8.
Extract

2. Kā Margarietas līdzšinējo dzīvi, rīcību un uzskatus ietekmē satikšanās ar Faustu?
Meitene ir gatava darīt visu Fausta dēļ, viņam izpatikt pārkāpjot savus principus un taisot sev neslavu un negodu citiem acīs.
Viņa pati to saprot, bet no Fausta atkāpties negrib.
Satiekoties ar Faustu viņa ierauga pasauli nedaudz savādāk, saprot, kas ir mīlestība, izjūt, kā ir būt mīlētai un cienītai. Viņa kļūst paviršāka, izklaidīgāka. Mājās strādājot, viņai nekad tāda iespēja nebija bijusi. Līdz ar Faustu Grietiņa iepazīstas arī ar Mefistofeli, kas ir ļaunais gars. Viņa visu dzīvi bija dzīvojusi ticībā un Mefistofelis bija kaut kas pavisam pretējs tam.

Author's comment
Atlants