Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 1.
  • Presentations 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 2.
  • Presentations 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 3.
  • Presentations 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 4.
  • Presentations 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 5.
  • Presentations 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 6.
  • Presentations 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 7.
  • Presentations 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 8.
  • Presentations 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 9.
  • Presentations 'Trīs dažādu uzņēmumu izpētīšana un salīdzināšana', 10.
Extract

Uzņēmumu biznesa tendences:
I/K ‘’Avots’’ apkalpo abu dzimumu pārstāvjus un piedāvā visa veida friziera pakalpojumus;
I/K ‘’Burve’’ apkalpo tikai sievietes un lielākoties piedāvā tikai griešanas un krāsošanas pakalpojumus;
I/K ‘’Ārija Dadzīte’’ lielākoties nodarbojas ar vīrieša matu frizēšanu, retāk ar sieviešu.

Secinājumi
Izveidot uzņēmumu ir izdevīgāk, ja īpašumā jau ir telpas un nepieciešamais inventārs.
Bruto peļņa ir lielāka, ja uzņēmums atrodas izdevīgā vietā (pilsētas centrā).
Neto peļņa ir lielāka, ja uzņēmuma ikmēneša izdevumi ir mazāki.
Izdevīgāk ir sākuma kapitālu ieguldīt no saviem uzkrājumiem, nekā ņemt aizdevumu bankā, jo tad nav ikmēneša maksājumi bankai.

Author's comment
Atlants