Author:
Evaluation:
Published: 05.04.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Andragoģija', 1.
  • Presentations 'Andragoģija', 2.
  • Presentations 'Andragoģija', 3.
  • Presentations 'Andragoģija', 4.
  • Presentations 'Andragoģija', 5.
  • Presentations 'Andragoģija', 6.
  • Presentations 'Andragoģija', 7.
  • Presentations 'Andragoģija', 8.
  • Presentations 'Andragoģija', 9.
  • Presentations 'Andragoģija', 10.
Extract

Kas būtu nepieciešams pieaugušajam izvēloties studijas
Būt psiholoģiski gatavam rūpīgai kursa apguvei;
Nepieciešamība apzināties savas iepriekšējās zināšanās, spējas. Respektīvi jābūt gatavam patstāvīgi mācīties;

Reālā situācija ir atšķirīga: Pieaugušie nav gatavi patstāvīgam studiju procesam, tādēļ šeit jāpievērš liela uzmanība studiju atbalsta sistēmas veidošanai.

Motivācija
Pieaugušie atsaucas uz ārējo motivāciju (labāks darbs, alga), andragoģiskais modelis uzskata, ka nozīmīgāka ir iekšējā motivācija – pašcieņa, atzīšana, labāka dzīves kvalitāte, sevis aktualizēšana utt.

Mācīšanās spējas nav tik ļoti atkarīgas no vecuma kā no pieaugušo iepriekšējās izglītības, profesionālās darbības un šī brīža kognitīvās aktivitātes.

Author's comment
Atlants