Evaluation:
Published: 09.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 1.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 2.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 3.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 4.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 5.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 6.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 7.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 8.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 9.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 10.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 11.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 12.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 13.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 14.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 15.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 16.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 17.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 18.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 19.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 20.
  • Research Papers 'Pārkāpumi reklāmas jomā, to analīze', 21.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas veidi    4
2.  Ko atļauj likums?    6
2.1.  Reklāmas ir televīziju galvenais ienākumu avots    7
2.2.  Izdevīgāk maksāt sodu    8
5.  Citu valstu pieredze    12
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Extract

1. Reklāmas veidi.
Reklāma presē.
Reklāmas apgrozījums avīzēs 2006.gadā sastādīja18, 927 miljonus latu, salīdzinājumā ar 2005.gadu apgrozījums pieauga uz 8,5% gadā. Reklāmas apgrozījums žurnālos sastādīja 11, 189 miljonus latu salīdzinājumā ar 2005.gadu tas pieauga uz 16 % gadā.
Televīzijas reklāma.
Televīzijas reklāmai komersanti 2006.gadā patēreja 27, 122 miljonus latu, tas ir 31,3 % vairāk nekā 2005. gadā. Liels komersantu skaits izrādīja interesi par reklāmas izvietošanu televīzijā un cenas sāka strauji pieaugt šajā reklāmas jomā.
Radio reklāma.
Salīdzinājumā ar citiem reklāmas veidiem radio reklāma attīstās strauji un stabili. Statistiskie pētījumi liecina ka 2006. gadā tas pieauga uz 25, 7% un sastādīja 8, 531 miljonus latu. Šajā jomā mūsu reklāmas tirgus ir unikāls, jo visā Eiropā radio reklāma samazināsies, jo mazināsies radio auditorija. Tagad ekonomiskā situācija Latvijā ir tāda ka komersanti nereklamē savus „ brendus”, viņi reklamē jaunas akcijas un izdevīgus piedāvājumus. Klients noklausoties radio reklāmu no rīta, jau vakarā var to izmantot . Pētījumi šajā jomā lecina, ka tādas tendences saglabāsies vēl ilgāku laiku un turpinās attīstīties, tas nozīmē ka radio reklāmai ir labas attīstības tendences nākotnē.…

Author's comment
Atlants