Author:
Evaluation:
Published: 04.08.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 1.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 2.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 3.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 4.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 5.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 6.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 7.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 8.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 9.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 10.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 11.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 12.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 13.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 14.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 15.
  • Presentations 'Atgriezeniskās saites nodrošināšana pirmsskolā', 16.
Extract

Savlaicīga
Jo ātrāk es saņemu atgriezenisko saiti, jo labāk, bet....
Nepārtraukta
Reālā laikā saņemta atgriezeniskā saite, ļauj bērnam izvirzīt tālākus mērķus.
No kļūdām mācās!
Konsekventa
Tā ir atbilstoša noteiktām prasībām, mērķtiecīga un nelokāma.
Vērsta uz izaugsmi
Atgriezeniskā saite ir svarīga bērnam mācīšanās un darbības laikā, lai varētu kontrolēt un sajust to, vai es daru pareizi?
Atgriezeniskās saites 4 līmeņi:
Uzdevuma līmenis – cik labi es izprotu uzdevumu;
Procesa līmenis – Kas nepieciešams? Kas jādara, lai sasniegtu mērķi?
Pašregulācijas līmenis – bērns pats spēj sev palīdzēt un regulēt savu darbību;
Refleksijas līmenis- bērns pats vērtē un analizē savu darbu un nosprauž mērķus tālākai darbībai


Author's comment
Atlants