• Uzņēmuma SIA "Lauma Fabrics" pieredze standartizētās vadības sistēmas ieviešanā novērtēšana

     

    Research Papers9 Business

Author:
Evaluation:
Published: 09.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
  • Research Papers 'Uzņēmuma SIA "Lauma Fabrics" pieredze standartizētās vadības sistēmas ieviešanā ', 1.
  • Research Papers 'Uzņēmuma SIA "Lauma Fabrics" pieredze standartizētās vadības sistēmas ieviešanā ', 2.
  • Research Papers 'Uzņēmuma SIA "Lauma Fabrics" pieredze standartizētās vadības sistēmas ieviešanā ', 3.
  • Research Papers 'Uzņēmuma SIA "Lauma Fabrics" pieredze standartizētās vadības sistēmas ieviešanā ', 4.
  • Research Papers 'Uzņēmuma SIA "Lauma Fabrics" pieredze standartizētās vadības sistēmas ieviešanā ', 5.
  • Research Papers 'Uzņēmuma SIA "Lauma Fabrics" pieredze standartizētās vadības sistēmas ieviešanā ', 6.
  • Research Papers 'Uzņēmuma SIA "Lauma Fabrics" pieredze standartizētās vadības sistēmas ieviešanā ', 7.
  • Research Papers 'Uzņēmuma SIA "Lauma Fabrics" pieredze standartizētās vadības sistēmas ieviešanā ', 8.
  • Research Papers 'Uzņēmuma SIA "Lauma Fabrics" pieredze standartizētās vadības sistēmas ieviešanā ', 9.
  • Research Papers 'Uzņēmuma SIA "Lauma Fabrics" pieredze standartizētās vadības sistēmas ieviešanā ', 10.
  • Research Papers 'Uzņēmuma SIA "Lauma Fabrics" pieredze standartizētās vadības sistēmas ieviešanā ', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma raksturojums    3
2.  Priekšnoteikumi un stimuli attiecīgās vadības sistēmas ieviešanai    4
3.  Ieviešanas procesa raksturojums    5
4.  Sistēmas uzturēšanas procesa raksturojums    7
4.1.  Uzņēmuma kvalitātes, vides un darba aizsardzības politika    7
4.2.  Uzņēmuma vadības sistēmas apraksts    8
5.  Secinājumi par uzņēmuma ieguvumiem un problēmām ieviešot vadības sistēmu    10
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    11
Extract

2. PRIEKŠNOTEIKUMI UN STIMULI ATTIECĪGĀS VADĪBAS SISTĒMAS IEVIEŠANAI
2001.gadā uzņēmumā Lauma strādāja 1200 darbinieki. Uzņēmuma vadība un darbinieki bija ieinteresēti kvalitātes vadības sistēmas izveidošanā un esošo procesu pilnveidošanā.
Daļēji procesiem atbilstošas procedūras jau bija iedibinātas, bet trūka vienotas sistēmas ar kontrolētu dokumentēšanu. Bija vēlme izstrādāt optimālāko un efektīvāko produkta īstenošanas ciklu un skaidri saprast apstākļus, kādos sasniedzami plānotie produkta parametri kā arī izveidot uzņēmuma darbības novērtējuma datu ieguves un analīzes mehānismu turpmāko pilnveides lēmumu pieņemšanai, uzlabot uzņēmuma iekšējo efektivitāti, kā arī iegūt neatkarīgas sertifikācijas organizācijas izsniegtu sertifikātu. Kā stimuls bija arī iespēja veicināt sadarbību ar ārvalstu uzņēmumiem un partneriem. Bija skaidrs, ka vajadzīga efektīvāka vadības sistēma un ja to pilnveido, tad ievērojot Starptautisko kvalitātes standartu prasības. Uzņēmuma vadība nolēma uzņēmuma vadības sistēmu organizēt tā, lai tā atbilstu Starptautiskā standarta ISO 9001 un ISO 14001 prasībām, kā apliecinājumu uzņēmuma spējai nodrošināt klientu prasību izpildi un vides pārvaldības sistēmas prasības.…

Author's comment
Atlants