Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Audzināšanas principu tabula', 1.
  • Summaries, Notes 'Audzināšanas principu tabula', 2.
  • Summaries, Notes 'Audzināšanas principu tabula', 3.
  • Summaries, Notes 'Audzināšanas principu tabula', 4.
Extract

Principi
A.Špona
MĒRĶTIECĪBA
Visu audzināšanas darba saturu un organizāciju virzīt uz kopējo mērķi veidot brīvu, patstāvīgu un atbildīgu personību. Mērķtiecība audzināšanā sekmē stihiskuma un pašplūsmas mazināšanos cilvēka attīstībā.
BALSTĪŠANĀS UZ POZITĪVO CILVĒKĀ
Prasa- nodrošināt iespēju cilvēka brīvai, personīgi nozīmīgai, pozitīvai darbības izvēlei. Tas nozīmē vispirms atklāt skolēna pozitīvās īpašības un stiprās puses.
AUDZINĀT VĀRDISKĀS UN PRAKTISKĀS DARBĪBAS VIENĪBĀ
Pamatojas uz atziņām par cilvēka kā sabiedriskas būtnes attīstības likumsakarībām: cilvēks attīstās personīgi un sabiedriski nozīmīgā darbībā; darba prasmes vieglāk un produktīvāk apgūt sadarbībā ar pieaugušajiem. Prasmes var apzināti apgūt tikai darbībā.

Author's comment
Atlants