-
Atsauksmju ietekme internetā uz cilvēkiem, rezervējot viesnīcu
Essays2 Computers, Consumer Electronics, Tourism, Traveling, Business
2011 - 2015 years
Secinājumi
Iespējams, nav pārsteidzoši, bet numuriņa rezervēšanas intensitāte bija lielāka gadījumos, kad atsauksmes vairāk bija pozitīvi tendētas, nekā negatīvi, es varētu tikai piekrist, pēc savas pieredzes varu teikt, ka liela nozīme ir pozitīvju atsauksmju vairākumam.
Izvirzītās hipotēzes apstiprinājās, atsauksmes būtiski ietekmē cilvēka izvēli, pirms rezervēšanas, cilvēki noteikti apskatīs atsauksmes, tādēļ uzņēmumam svarīgi ir pieņemt jebkādu kritiku un attīstīties, kā arī risināt problēmas, ja tādas radušās arī pēc pakalpojuma saņemšanas, lasot sava uzņēmuma atsauksmes, ir svarīgi atrast kontaktu ar neapmierinātu klientu un komunicēt.
Zinātniskajā rakstā pierādīts, ka cilvēki vairāk uztver un atceras negatīvu informāciju, nekā pozitīvu.
Kā arī saprotamāks ir vērtējums pēc ciparu skalas (1-5), pēc attiecīga vērtējuma, cilvēki vairāk izprot, kas viņus sagaida un ērtāk ir iespējams pārskatīt informāciju.
Balstoties uz pētījumu, menedžeri, var rīkoties un attīstīt servisa un darbinieku kvalitāti, pozitīvi iespaidojot nākamos klientus.
…
Pieaug paļaušanās uz internetu kā informācijas avotu, pieņemot lēmumus par tūrisma produktiem, tas rada nepieciešamību pēc vairāk pētījumiem par internetā teikto, mūsdienās ir novērots, ka cilvēki vairāk uzticās atsauksmēm, nekā tam, kas rakstīts mājas lapā par attiecīgo viesnīcu vai numuriņu. Viesnīcas ietvaros, šis pētījums pēta četrus galvenos faktorus, kas ietekmē priekšstatus par uzticību un patērētāju izvēli: klientu servisa darbinieki, pozitīvas vai negatīvas atsauksmes, emocijas izlasot informāciju, kuru pirmkārt ierauga (pozitīvas, negatīvas), grafiskā informācija – vai tā ir viegli uztverama (vērtējums pēc skaitļu skalas). Šie faktori būtu jāizvērtē katram viesnīcas īpašniekam, jo tie ir nozīmīgi katram klientam.