Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 1.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 2.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 3.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 4.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 5.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 6.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 7.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 8.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 9.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 10.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 11.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 12.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 13.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 14.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 15.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 16.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 17.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 18.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 19.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 20.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 21.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 22.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 23.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 24.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 25.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 26.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 27.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 28.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 29.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 30.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 31.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 32.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 33.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 34.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 35.
Extract

Pašanalīze par filmēto nodarbību „Biļetes meklējumi”
Tā kā bērniem pārsvarā visas nodarbības notiek telpās, gribēju, lai viņiem ir kas savādāks nekā ikdienā. Tāpēc izdomāju, ka viņiem nodarbības lielākā daļa noritēs ārā.
Jau iepriekš biju saplānojusi nodarbības gaitu, sagatavojusi nepieciešamos materiālus.
Kad sāku filmēt nodarbību, biju ļoti uztraukusies, vai viss sanāks kā biju ieplānojusi. Bet, kad nedaudz jau bija nodarbība iesākusies, iejutos skolotājas lomā, aizmirsu, ka mani kāds filmē, un izdzīvoju visu kopā ar bērniem. Bērni bija ļoti atsaucīgi, visu spēja izdarīt. Aktīvi, ar lielu degsmi iesaistījās visos uzdevumos.
Nodarbības gaitā secināju, ka norāžu un uzdevumu lapiņas nevajadzēja likt tik tuvu vienu otrai, jo bērni ļoti vēlējās izskrieties svaigā gaisā.
Analizējot filmēto nodarbību secināju, ka savu profesionālo darbību ar bērniem kā skolotāja veicu ļoti labi, jo bērnu uzmanība tika piesaistīta visā nodarbības gaitā un aizrautīgi izpildīja visus dotos uzdevumus. Bija interesanti novērot nodarbību ar „skatu no malas”. Varēja redzēt, ka gaisā virmoja pozitīvas emocijas. Man ļoti lielu prieku sagādāja tas, ka bērni bija aktīvi, ieinteresēti darboties, nebija sakautrējušies, atbalstīja viens otru, ļoti veiksmīgi sadarbojās komandas darba izpildes laikā.
Biju ļoti priecīga, ka bērniem šī diena paliks atmiņā, viņi bija sajūsmināti, par šo īpašo nodarbību. Pēc tam nāca klāt un teica, ka viņi gribētu biežāk šādas nodarbības, žēl, ka es neesot viņiem skolotāja.
Šādas nodarbības veicina bērnu intelektuālo (lasīšana, savstarpējās sadarbības prasmes) un fizisko attīstību (dažādas fiziskas aktivitātes).

Author's comment
Atlants