Author:
Evaluation:
Published: 23.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa', 1.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa', 2.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa', 3.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa', 4.
  • Summaries, Notes 'Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa', 5.
Extract

Psihiskie procesi ir cilvēka iekšējā aktivitāte, kas ir visciešākajā saistībā ar tā uzvedību. Par uzvedību psiholoģijā sauc cilvēka ārējo aktivitāti, ko var vērot no malas.
Cilvēks savas aktivitātes var arī apzināti regulēt, jo cilvēkam ir dota sevis apzināšanās iespēja. Apzināšanās iespēja nozīmē arī izvēli. Šis aspekts vienlaikus norāda gan uz mārketinga darbības iespējām un funkcijām, gan uz tā varbūtējām problēmām. [1., 20]…

Author's comment
Atlants