Evaluation:
Published: 03.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Modelēšana sākumskolas macību metodikā matemātikas stundai - 2.klase', 1.
  • Summaries, Notes 'Modelēšana sākumskolas macību metodikā matemātikas stundai - 2.klase', 2.
  • Summaries, Notes 'Modelēšana sākumskolas macību metodikā matemātikas stundai - 2.klase', 3.
  • Summaries, Notes 'Modelēšana sākumskolas macību metodikā matemātikas stundai - 2.klase', 4.
  • Summaries, Notes 'Modelēšana sākumskolas macību metodikā matemātikas stundai - 2.klase', 5.
  • Summaries, Notes 'Modelēšana sākumskolas macību metodikā matemātikas stundai - 2.klase', 6.
  • Summaries, Notes 'Modelēšana sākumskolas macību metodikā matemātikas stundai - 2.klase', 7.
  • Summaries, Notes 'Modelēšana sākumskolas macību metodikā matemātikas stundai - 2.klase', 8.
  • Summaries, Notes 'Modelēšana sākumskolas macību metodikā matemātikas stundai - 2.klase', 9.
Extract

Tēma: Laiks cilvēka mūžā.
Šī stunda ir balstīta uz dabaszinību, valodas un dominējošā – matemātikas mācību programmā apgūstamā mācību satura integrēšanu. Tā ir virzīta uz bērna personības attīstību. Tā veicina bērna saziņas kultūru, prasmi pielietot apgūtās zināšanas praktiskajā dzīvē.
Stundas mērķis. Sekmēt bērnu izpratni par kalendāru un gadu rites norisi.
Mācību saturs:
DM – kalendāru nozīme agrāk un tagad;
LM – darbs ar kalendāru;
M – galvas rēķini;
DM – teksta uzdevumu domāšana un risināšana.
Stundas uzdevumi:
1.Nostiprināt izpratni par gada kalendāru.
2.Pilnveidot prasmi un iemaņas veikt sadzīvei nepieciešamos aprēķinus.
3.Rosināt bērnos izziņas interesi par kalendāru dažādību.
4.Turpināt apgūt prasmi tekstu uzdevumu sastādīšanā un risināšanā.
5.Veicināt prasmi noformēt savu darbu un to prezentēt.
6.Mācīt novērtēt savu un citu darbu.
7.Veicināt sadarbības iemaņas.…

Author's comment
Atlants