Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas atziņu attīstība vēsturiskā aspektā', 1.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas atziņu attīstība vēsturiskā aspektā', 2.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas atziņu attīstība vēsturiskā aspektā', 3.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas atziņu attīstība vēsturiskā aspektā', 4.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas atziņu attīstība vēsturiskā aspektā', 5.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas atziņu attīstība vēsturiskā aspektā', 6.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas atziņu attīstība vēsturiskā aspektā', 7.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas atziņu attīstība vēsturiskā aspektā', 8.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas atziņu attīstība vēsturiskā aspektā', 9.
  • Summaries, Notes 'Pedagoģijas atziņu attīstība vēsturiskā aspektā', 10.
Extract

Alternatīvā pedagoģija 20.gs – Rūdolfs Šteiners
Īpaša uzmanība mākslinieciskajai audzināšanai.Nav atzīmju ir detalizēts apraksts. Neizmanto mācību grāmatas.Audzina harmonijā ar apkārtējo pasauli.
Uzmanība cilvēka būtības izpētē. – fiziskais, ēteriskais,astrālais ķermenis un Gars (Es). Mācības virzītas uz harmoniskas personības attīstību.
Katram ķermenim savas attīstības periods – Valdorfpadagoģijas kredo. Skolotāji tiek īpaši sagatavoti.

Marija Montesori
Vecāki, uzspiežot savu gribu, bremzē bērna dabisko attīstību. Par dabisko audzināšanu.Individualitāte, brīvība un ārējo jūtu veidošanās sekmēšana.
Bērnam jāļauj brīvi attīstīties, jāveido bērna vēlmēm atbilstoši apstākļi un rotaļlietas. Īpaša uzmanība sensorās kultūras attīstībai.
Pedagogs ir vērotājs, eksperimentētājs, māca bērnus valdīt pār sevi.…

Author's comment
Atlants