Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Reklāma', 1.
  • Research Papers 'Reklāma', 2.
  • Research Papers 'Reklāma', 3.
  • Research Papers 'Reklāma', 4.
  • Research Papers 'Reklāma', 5.
  • Research Papers 'Reklāma', 6.
  • Research Papers 'Reklāma', 7.
  • Research Papers 'Reklāma', 8.
  • Research Papers 'Reklāma', 9.
  • Research Papers 'Reklāma', 10.
  • Research Papers 'Reklāma', 11.
  • Research Papers 'Reklāma', 12.
  • Research Papers 'Reklāma', 13.
  • Research Papers 'Reklāma', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
1.1.  Reklāmas būtība, veidi un mērķi    4
1.2.  Reklāmas loma preču realizācijas apjoma palielināšanā    5
1.3.  Reklāmas ietekmes psiholoģija un ar to saistītās problēmas    6
2.  Reklāmas principi    9
2.1.  Mērķauditorija    9
2.1.1.  Elementi, kas palīdzes izveidot priekšstatu par mērķauditoriju    10
3.  Netiešā reklāma    11
3.1.  Būtība, priekšrocības un trūkumi    11
3.2.  Trīs galveno mērķu raksturojums    12
4.  Reklāmas perspektīvas    13
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    14
Extract

4. Reklāmas perspektīvas
Nākotnes reklāmas līdzekļi
Tāpat kā visa pasaule, mainās arī reklāmas līdzekļi. Lai gan turpmākajos desmit gados joprojām iznāks laikraksti un žurnāli, skatīsimies televīziju un klausīsimies radio, tomēr ir grūti iedomāties, kādi jaunie reklāmas līdzekļi attīstīsies, kuri nostiprinās savas pozīcijas, bet kuri izzudīs pavisam.
Nezināma nākotne strauji tuvojas. Jau tagad dažās valstīs reklāmu ievieto videosistēmas, kas iemontētas ratiņos, kurus pircēji izmanto pašapkalpošanās veikalos, vai arī videoprogrammas, kas demonstrē lidmašīnu salonos vai konferenču zālēs. Kinoteātros pirms filmām demonstrē reklāmas videoklipus. Datortīkli. Reklāma uz apģērbiem. Reklāmas grāmatzīmes. Telefonreklāma. Produktu ieviešana tirgū sakarā ar kinofilmu un televīzijas pārraižu pirmizrādēm. Reklāma, ko pārraida ar satelīta starpniecību. Tās ir tikai dažas iespējas firmām, kas vēlas reklamēties. Daļa no tām ir dārgas, citas – nē. Dažas no tām izzudīs, citas atradīs nelielu lojālu piekritēju skaitu. Bet spēcīgākie nākamā gadsimta masu saziņas līdzekļi vēl tikai veidojas kāda ģēnija apziņā.
Novērtējot jaunos reklāmas līdzekļus, var izmantot jau zināmos kritērijus:
• vai reklāmas līdzeklis nonāks līdz mērķauditorijai;
• vai reklāmas līdzeklis pietiekami spēcīgi ietekmēs potenciālos klientus;
• vai tas atbilst uzņēmuma pozīcijai.

Author's comment
Atlants