Author:
Evaluation:
Published: 29.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 1.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 2.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 3.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 4.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 5.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 6.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 7.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 8.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 9.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 10.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 11.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 12.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 13.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 14.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 15.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 16.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 17.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 18.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 19.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 20.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 21.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 22.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 23.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 24.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 25.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 26.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 27.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 28.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 29.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 30.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 31.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 32.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 33.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 34.
  • Research Papers 'Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū', 35.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kultūras tūrisma resursi un to iedalījums    6
1.1  Kultūras tūrisma definīcija    8
1.2  Kultūras tūrisma resursi un to iedalījums    11
2.  Kultūras tūrisma resursi Latvijā    16
2.1  Kultūras tūrisma resursu piedāvājums Latvijā    16
2.2  Materiālā kultūras mantojuma resursi Latvijā    18
2.3  Kultūras mantojuma perspektīvas    19
3.  Kultūras tūrisma resursi Latgalē – problēmas un iespējas Latvijas tūrisma tirgū    23
3.1  Esošo kultūras tūrisma resursu pieprasījums Latgalē    23
3.2  Latgales kultūras tūrisma resursu attīstības iespējas    26
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    33
  Pielikumi    34
Extract

Šajā modernās informācijas, globalizācijas, straujo ekonomisko un politisko pārmaiņu laikā, arvien lielāka loma ir kultūrai. Kultūra ir tā, kas ārpus ikdienišķās eksistences, cilvēka dzīvei piešķir jēgu. Cilvēce nevar pastāvēt bez atmiņas, bez kultūras mantojuma. Kultūras mantojums ir viens no valsts stabilitātes garantiem.
Katra cilvēka tiesības ir dzīvot un strādāt kvalitatīvā vidē un būt pasargātam no degradētas vides, kas graujoši ietekmē cilvēka apziņu. Cilvēka veidotā vide veido arī cilvēku. Kvalitatīvi sakārtotā un demokrātiskā vidē sabiedrība ir vairāk orientēta uz vispārcilvēciskajām vērtībām. Tieši tāpēc sabiedrības interesēs ir svarīgi izcelt un parādīt sakārtotas vides piemērus: baznīcas, pilis, lauku sētas un lauku ainavas, pilsētas arhitektūru, pieminekļus, kur mēs varam baudīt autentiskas kultūras vērtības sakoptā vidē.
Kultūras tūrisma, kas ir viena no tūrisma jomām, uzdevums ir tuvināt cilvēkus (tūristus) kultūras mantojumam.
Tūrisms, ir sevišķi kultūras tūrisms, ir vērtība, ekonomiska vērtība. Latvijas ekonomiskās un sociālās augšupejas interesēs ir nodrošināt stabilu starptautiskā, īpaši ienākošā, kā arī vietējā kultūras tūrisma attīstību, lai veicinātu ārzemju tūristu pieplūdumu mūsu valstī un radītu Latvijas iedzīvotājiem jaunas iespējas ceļot, iepazīt dzimto zemi un atpūsties.
Kursa darbs „Kultūras tūrisma produkts Latvijā un tā virzīšana tūrisma tirgū” veidots, balstoties uz teorētiskajiem materiāliem un analizētajiem pētījumiem.
Darba mērķis: balstoties uz pieejamās literatūras un informācijas izpēti un analīzi, izstrādāt priekšlikumus kultūras tūrisma attīstības veicināšanai Latvijā. …

Atlants