Author:
Evaluation:
Published: 27.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Essays 'Reklāmas vieta un loma laikrakstos', 1.
  • Essays 'Reklāmas vieta un loma laikrakstos', 2.
  • Essays 'Reklāmas vieta un loma laikrakstos', 3.
  • Essays 'Reklāmas vieta un loma laikrakstos', 4.
  • Essays 'Reklāmas vieta un loma laikrakstos', 5.
Extract

Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēka nostāju par noteiktu produkta cenu, izplatītu informāciju par produktu pārdošanu, propagandētu noteikta idejas.
Ziņas par reklāmu sastopamas jau pirmatnējos vēstures dokumentos. Veicot izrakumus Vidusjūras valstu teritorijā, arheologi atrada izkārtnes ar informāciju par dažādiem reklāmas noteikumiem un piedāvājumiem. Senie romieši par gladiatoru cīņām rakstīja uz sienām, bet feniķieši savos klejojumos aprakstīja klintis, dažādi slavinot šajos uzrakstos preces.…

Author's comment
Atlants