Author:
Evaluation:
Published: 28.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 1.
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 2.
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 3.
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 4.
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 5.
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 6.
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 7.
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 8.
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 9.
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 10.
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 11.
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 12.
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 13.
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 14.
  • Presentations 'Žargona un slenga loma saskarsmē', 15.
Extract

Saskarsmes barjeras žargona un slenga aspektā
Iespējamās barjeras:
Partneris neorientējas jomā, par ko jūs runājat,
Partneris nepārvalda žargonu vai slengu,
Vārdu daudznozīmība, divdomība,
Iespējamās sekas, pretreakcija:
Noslēgšanās, norobežošanās,
Bailes,kautrība,
Agresija,
Pārpratumi u.c.

Kā izmantot žargonu un slengu savā labā?
Kā vienojošu elementu – uzsticības rašanās, spriedzes kliedēšana, identifikācija “savējais” un “svešais” u.c.,
Lai iefiltrētos kādā sociālā grupā,
Informācijas kodēšanai.

Author's comment
Atlants