Evaluation:
Published: 29.10.2001.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā', 1.
  • Research Papers 'Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā', 2.
  • Research Papers 'Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā', 3.
  • Research Papers 'Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā', 4.
  • Research Papers 'Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā', 5.
  • Research Papers 'Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā', 6.
  • Research Papers 'Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā', 7.
  • Research Papers 'Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā', 8.
  • Research Papers 'Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā', 9.
  • Research Papers 'Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā', 10.
  • Research Papers 'Mārketinga kontrolings un mārketinga pētīšanas loma tajā', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Mārketinga kontrolings    4
  Mārketinga kontorlinga darbības lauki    4
  Mārketinga kontrolinga instrumenti    4
  Mārketinga pētīšana    7
  Mārketinga pētīšanas process    7
  Mārketinga kontroliera loma mārketinga pētīšanā    8
  Mārketinga pētīšana pa mārketinga mix elementiem    8
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Mūsdienās ekonomiskā, sabiedriskā un politiskā pasaule kļūst arvien sarežģītāka. Valsts tautsaimniecībai attīstoties, pieaug cilvēku vajadzības. Tehnoloģiskā attīstība ne tikai palīdz tās apmierināt, bet dod arī impulsu jaunām nepieciešamībām, bez kurām cilvēks šodien nevar sevi iedomāties. Informācijas laikmetā visas tās vides, kurās cilvēks uzturas un kuras pats veido, kļuvušas ļoti dinamiskas. Tas, kurš noguļ izmaiņas, var gluži vienkārši tikt sabradāts.
Lai uzņēmums šajā aprakstītajā situācijā būtu spējīgs darboties- tam nepieciešams būt saskaņotam un koordinētam tā iekšienē. Tam jābūt organiski saistītam ar apkārtējām vidēm, sfērām, lai veiksmīgi izprastu klientus, pārdot tiem savus produktus un palikt tiem labs draugs, no kā nekādi nevar šķirties.
Lai nodrošinātu uzņēmumam šādu viengabalainību un stabilu stāju, ātru manevrēšanas spēju, bez kontrolinga neiztikt. Kontrolings pēc definīcijas lēmumus nekādus nepieņem, taču tas vāc informāciju no dažādām uzņēmuma nodaļām, sfērām, tirgus izpētes datiem uzņēmumā, lai koordinētu tā darbību. Ideālākajā gadījumā informācija lēmuma pieņēmējam tiek pasniegta kā uz paplātes- labi saprotama, caurskatāma, mērķorientēta- tā, ka pat šaubu nepaliek, kā būtu pareizāk jārīkojas.…

Author's comment
Atlants