Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Distribūcijas kanāli', 1.
  • Summaries, Notes 'Distribūcijas kanāli', 2.
  • Summaries, Notes 'Distribūcijas kanāli', 3.
  • Summaries, Notes 'Distribūcijas kanāli', 4.
Extract

Kāpēc tie ir vajadzīgi?
starpniekiem ir lielāks kontaktu daudzums, pieredze un tie ir īpaši specializējušies preču sadalē
ražotājam ir šaurs preču klāsts un lielā daudzumā, bet patērētājs vēlas plašu preču klāstu mazā daudzumā
Starpnieki samazina kopējo kontaktu daudzumu tirgū
Starpniekiem ir liela nozīme piedāvājuma un pieprasījuma procesa regulēšanā

Sadales kanāla funkcijas
Pētniecības darbs – informācijas vākšana un apstrāde
Promo - reklāmas kampaņu izstrāde u.c. mārketinga darbības. Trade mārketing Avers centrs izpilda visas mārketinga funkcijas un organizācijai nav nepieciešams to darīt
Kontaktu dibināšana – un uzturēšana ar patērētājiem
Piemērošana - piedāvājumu piemērošana pircēja vajadzībām
Sarunu vešana - abpusēji izdevīgu līguma nosacījumu sasniegšana…

Author's comment
Atlants