Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
  • Research Papers 'Reklāma starptautiskajā mārketingā', 1.
  • Research Papers 'Reklāma starptautiskajā mārketingā', 2.
  • Research Papers 'Reklāma starptautiskajā mārketingā', 3.
  • Research Papers 'Reklāma starptautiskajā mārketingā', 4.
  • Research Papers 'Reklāma starptautiskajā mārketingā', 5.
  • Research Papers 'Reklāma starptautiskajā mārketingā', 6.
  • Research Papers 'Reklāma starptautiskajā mārketingā', 7.
  • Research Papers 'Reklāma starptautiskajā mārketingā', 8.
  • Research Papers 'Reklāma starptautiskajā mārketingā', 9.
  • Research Papers 'Reklāma starptautiskajā mārketingā', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Reklāmas pamatprincipi    3
  Reklāmas internacionalizācija    7
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Reklāmas mūsdienās tiek veidotas ļoti rūpīgi. Veiksmīga reklāma nav iedomājama bez pamatīga pirmsizpētes darba un talantīgiem un radošiem reklāmas veidotājiem. Šodien reklāmu mums visapkārt ir tik daudz, ka to skatītājs un klausītājs ir kļuvis ļoti prasīgs. Neinteresanta un viņa vēlmēm neatbilstoša reklāma var radīt pretēju attieksmi vēlamajai – nepatiku pret reklamējamo produktu.
Protams, reklāmu veidošana ir smags darbs un atbildība par rezultātu ir liela. Tomēr vēl grūtāk ir veidot reklāmu tirgum, kurš uzņēmumam vēl nav īsti zināms.
Ja firma ienāk tirgū, kā tai rīkoties? Vai izmantot jau esošās reklāmas? Vai veidot jaunas? Kā reklāmas uztvers patērētājs? Kā reaģēs uz tām? Tie ir jautājumi, uz kuriem atbildes jārod ikvienam, kas ienāk vietējā tirgū.
Tādēļ ir svarīgi izprast, kā veidojas patērētāju uztvere un kā attiecīgi jārīkojas uzņēmumam, veidojot savu reklāmu.
Dažkārt šķiet, ka starptautiskiem uzņēmumiem ir vieglāk salīdzinoši lētāk veidot reklāmas, jo var taču vienu un to pašu reklāmu izmantot visos tirgos. Bet vai tā tiešām ir? Vai patērētājs sapratīs?…

Author's comment
Atlants