Author:
Evaluation:
Published: 10.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 1.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 2.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 3.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 4.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 5.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 6.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 7.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 8.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 9.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 10.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 11.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 12.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 13.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 14.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 15.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 16.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 17.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 18.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 19.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 20.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā', 21.
Extract

Praksi veicu Latvijas Starptautiskajā skolā 4-5 gadīgo bērnu grupiņā. Prakses vadītāja - skolotāja Sandra Laursone. Tā kā šajā skolā mācības notiek angļu valodā, tad es savas vadītās aktivitātes pasniedzu angļu valodā.
Vispirms skolotāja sasveicinās ar bērniem, nodzied rīta dziesmiņu (skatīt pielikumu Nr.1) un katram pajautā, kā viņam šodien klājas. Bērnu starpā tiek sadalīti dienas pienākumi. Viens no bērniem rāda kartiņu un prasa: „Kura vārds ir šis?” Tad bērns, kura vārds norādīts, paņemt savu kartiņu un piesprauž pie dienas pienākuma dēļa. Pavisam katru dienu tiek sadalīti 6 pienākumi: līnijas līderis, datuma atzīmētājs kalendārā, 2 bērni, kas aiznes uz skolas biroju ziņu lapiņu par skolā ieradušos bērnu skaitu, vārdu kartītes rādītājs nākamajā dienā. Tad skolotāja ievada bērnus jaunajā tēmā „Dzīvnieki visapkārt pasaulei”. Skolotāja parāda dažādas grāmatas par dzīvniekiem, dažādus attēlus un dažādus rotaļu dzīvniekus (mērkaķus, lauvas, papagaiļus, čūskas, ziloņus u.c.) (skatīt pielikumu Nr.2) Visi materiāli tiek atstāti bērniem izpētei un skolotāja turpina stāstīt, ka tāpat kā cilvēkiem, katram dzīvniekam uz pasaules ir sava vieta, kur tas dzīvo; citi dzīvo ūdenī, citi - uz zemes, citi – savu dzīvi pavada lidojot.…

Author's comment
Atlants