Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Pirmsskolēna gatavība mācību darbībai skolā', 1.
  • Presentations 'Pirmsskolēna gatavība mācību darbībai skolā', 2.
  • Presentations 'Pirmsskolēna gatavība mācību darbībai skolā', 3.
  • Presentations 'Pirmsskolēna gatavība mācību darbībai skolā', 4.
  • Presentations 'Pirmsskolēna gatavība mācību darbībai skolā', 5.
  • Presentations 'Pirmsskolēna gatavība mācību darbībai skolā', 6.
  • Presentations 'Pirmsskolēna gatavība mācību darbībai skolā', 7.
  • Presentations 'Pirmsskolēna gatavība mācību darbībai skolā', 8.
  • Presentations 'Pirmsskolēna gatavība mācību darbībai skolā', 9.
  • Presentations 'Pirmsskolēna gatavība mācību darbībai skolā', 10.
  • Presentations 'Pirmsskolēna gatavība mācību darbībai skolā', 11.
  • Presentations 'Pirmsskolēna gatavība mācību darbībai skolā', 12.
  • Presentations 'Pirmsskolēna gatavība mācību darbībai skolā', 13.
Extract

Pētījuma mērķis:
Izpētīt 6-7 gadīgo bērnu gatavību mācību darbībai teorētiskos un praktiskos aspektus.
Pētījuma uzdevumi:
Analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par pirmsskolēna gatavību skolai;
Teorētiski raksturot pedagoģiskos un psiholoģiskos kritērijus bērnu gatavībai skolai;
Izpētīt pirmsskolas pedagogu un vecāku sadarbības nozīmi mācības darbības veidošanā;
Apkopot un analizēt iegūtos pētījuma rezultātus.
Pētījuma metodes:

literatūras analīze;
anketēšana;
zīmējumu analīze.…

Author's comment
Atlants