• Pirmsskolas pedagoģijas būtība. Teorijas un prakses vienības realizācija pirmsskolā

     

    Essays4 Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 20.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
  • Essays 'Pirmsskolas pedagoģijas būtība. Teorijas un prakses vienības realizācija pirmssk', 1.
  • Essays 'Pirmsskolas pedagoģijas būtība. Teorijas un prakses vienības realizācija pirmssk', 2.
  • Essays 'Pirmsskolas pedagoģijas būtība. Teorijas un prakses vienības realizācija pirmssk', 3.
  • Essays 'Pirmsskolas pedagoģijas būtība. Teorijas un prakses vienības realizācija pirmssk', 4.
Extract

Šajā posmā, bērnam pakāpeniski veidojas priekšstats par priekšmetu kopīgajām pamatīpašībām, pedagogam jāstiprina bērna sensoriskā attīstība. (Poddjakova, 1986, 12)
Pēc autores domām – pedagoga darbs ir viena no nozzīmīgākajām profesijām! Jo neviens ārsts, deputāts vai policists, nav ieguvis savu amatu, neizzejot Latvijā noteiktajiem izglītības līmeņiem. Protams, var tikt izlaists pirmsskolas posms, taču pēc Centrālās statistikas pārvaldes datubāzes, Latvijā, laika posmā no 2016.gada līdz 2017.gadam, pirmsskolas izglītības iestādes kopumā apmeklējuši 94 249 bērni. (Centrālās statistikas pārvaldes datubāze) Protams laika gaitā, gan izglītības sistēma, gan pedagoga darba apstākļi ir kļuvuši labāki un attīstības veicinošāki, taču par visu svarīgāk, ir atrast profesionālus pedagogus, kas šo misiju spēs veikt atbilstoši likumdošana un bērna vajadzībām. Tikai prasme apvienot teoriju un praksi vienā veselumā, sekmēs pareizu mijiedarbību starp pedagogu un bērniem. Tādēļ visa sākumā, - lai bērnu audzinātu, tas ir jāiepazīst! ( Slavina, 1980, 3)

Author's comment
Atlants