Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 1.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 2.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 3.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 4.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 5.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 6.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 7.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 8.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 9.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
  PĒTĪJUMA APRAKSTS    3
  PĒTĪJUMA APSTRĀDE    4
  SECINĀJUMI    8
  Priekšlikumi    10
  LITERATŪRAS SARAKSTS    10
Extract

Mārketinga pētījumi ir sistemātiska datu vākšana, analīze un rezultātu apkopošana par dažādām mārketinga jomām. Tie sniedz informāciju pētniekiem par tirgiem, patērētājiem, konkurentiem, par visu ārējo mārketinga vidi[1]. Uz mārketinga pētījumiem pamatojas mārketinga darbības plānošana, vadošo lēmumu pieņemšana visās jomās. Mārketinga pētījumos tiek izdalīti sekojoši objekti: ārējā uzņēmuma vide, tirgus, patērētāji, konkurenti.
Mārketinga pētījumu process sastāv no šādiem posmiem:
1.Pētījumu objektu mērķu noteikšana.
2.Pētījumu plāna izstrāde.
3.Informācijas vākšana.
4.Informācijas apstrāde un analīze.
5.Pārskatu sagatavošana par pētījumu rezultātiem [2].
Mārketinga pētījumu gaitā iegūst un izmanto primāros (anketas, novērojumi, tirgus eksperimenti) un sekundāros (dažādu uzņēmumu atskaites dokumenti, pārrunas un intervijas, finansu atskaites, komandējuma atskaites, prese, izstādes u.c.) mārketinga pētījumu datus [1].…

Author's comment
Atlants