Evaluation:
Published: 03.04.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 1.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 2.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 3.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 4.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 5.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 6.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 7.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 8.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 9.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 10.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 11.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 12.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 13.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 14.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 15.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 16.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 17.
  • Summaries, Notes 'Mācīšanās paradigmu salīdzinājums', 18.
Extract

Virzība no mācīšanas pieejas
(zinātniski mehāniskā paradigma) uz mācīšanās pieeju
(holistiskā paradigma) Paradigmu maiņas raksturojums
(no kā atsakāmies, uz ko ejam, kas jauns, kas mainās, ko paņemam no vecā, kas vēl neskaidrs, ko vajadzētu)

Sniedz norādījumus, māca
Dod iespējas mācīties
Notiek atteikšanās no skolotājcentrētās pieejas, mācību process virzās uz skolēncentrētu pieeju. Varētu teikt, ka notiek pāreja no biheiviorisma uz kognitīvismu, bet nav īsti skaidrs, ko nozīmē “dod iespējas mācīties”, jo katram skolēnam, sākot mācību gaitas, jau no paša sākuma ir dotas vienādas iespējas mācīties, kurus neviens neierobežo ( ne tagad, ne pirms 40 gadiem). …

Author's comment
Atlants