Author:
Evaluation:
Published: 02.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 1.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 2.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 3.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 4.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 5.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 6.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 7.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 8.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 9.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 10.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 11.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 12.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 13.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 14.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 15.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 16.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 17.
  • Research Papers 'Ciblas novada mārketinga stratēģija', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  X novada esošās situācijas raksturojums    5
  Mārketinga audits    6
  Vīzija, misija, mērķi    8
  Esošo tūrisma produktu un pakalpojumu raksturojums    9
  Produktu cena    13
  SVID analīze    14
  Komunikācijas mērķi, informācijas stratēģijas un kanāli    17
  Izmantotā literatūra    19
Extract

Katra novada mārketinga stratēģija ir viens no galvenajiem instrumentiem novada attīstībā, kurā ir atspoguļota esošā situācija un sniegts nākotnes redzējums. Pamatojoties uz mārketinga stratēģiju jebkurš interesents var veiksmīgi virzīt un īstenot savus mērķus atbilstoši stratēģijai.
Tā kā X novads, kā pierobežas teritorija, ir mazpazīstams, tad ir nepieciešams apkopot un izanalizēt visu pieejamo informāciju, kas varētu būt pietiekoši svarīga novada atpazīstamībai un attīstībai. Mārketinga stratēģijas mērķis ir izvērtēt novada esošo situāciju un izveidot nākotnes vīziju. Tieši nākotnes redzējumi iedzīvotājiem dot stimulu sasniegt izvirzītos mērķus un būt labākiem par konkurentiem.
Izveidojot novada stratēģiju, tiks īstenots viens no pasākumiem, kas veicinās novada attīstību.…

Author's comment
Atlants