-
Pirmsdiploma prakses atskaite tūrisma speciālista amatā Grobiņas novadā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1 | Pētāmā objekta aktuālā situācija (pasaulē, Eiropā, valstī, reģionā ) pētījuma periodā | 5 |
2 | Grobiņas novada iesaistes, vieta un loma teritoriālajās, ekonomiskajās, sociālajās struktūrās, sistēmās | 6 |
3 | Valsts, pašvaldības, nozaru institūciju attieksme, perspektīvie plāni, nākotnes nodomi attiecībā pret Grobiņas novadu | 7 |
4. | Grobiņas novada domes pētījums | 10 |
4.1 | Grobiņas novada raksturojums | 10 |
4.2 | Grobiņas novada saimnieciskās darbības analīze un efektivitātes noteikšana | 12 |
4.3 | Grobiņas novada iesaistīšanās globālajos procesos, tīklos, starptautiskās sadarbības | 15 |
4.4 | Grobiņas novada domes pakalpojumu sniegšanas darba organizēšanas un kvalitātes analīze | 16 |
4.5 | Grobiņas novada domes personālvadības procesu izvērtēšana | 17 |
4.6 | Grobiņas novada domes pakalpojumu mārketinga analīze, tai skaitā e-mārketinga | 17 |
4.7 | Grobiņas novada attīstības iespējas | 18 |
4.8 | Secinājumi | 20 |
4.9 | Priekšlikumi | 21 |
5 | Iegūtie materiāli zinātniski pētnieciskā (bakalaura) darba uzrakstīšanai | 23 |
Autores prakses ilgums bija no 03.01.2011. līdz 27.03.2011.Prakse tika iziet Grobiņas novada domē. Jo bakalaura darba tēma ir „Grobiņas novada tūrisma attīstības iespējas.”
Autores prakses mērķis - nostiprināt studiju laikā iegūtās teorētiskās zināšanas, apgūt pētnieciskā darba metodes un iemaņas, kas nepieciešamas tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmuma darbiniekam un vadītājam, un ko paredz uzņēmumu un iestāžu vadītāja profesijas standarts, iegūt materiālus bakalaura darba izstrādei.
Autores prakses uzdevumi :
1.Iepazīstas ar pētāmā objekta vai parādības aktuālo situāciju (pasaulē, Eiropā, valstī, reģionā) pētījuma periodā.
2.Izvērtē un izanalizē objekta vai parādības iesaisti, vietu un lomu teritoriālajās, ekonomiskajās, sociālajās struktūrās, sistēmās.
3.Noskaidro valsts, pašvaldību, nozares institūciju attieksmi, perspektīvos plānus, nākotnes nodomus attiecībā pret pētāmo objektu vai procesu.
4.Pētot uzņēmumu:
4.1.raksturo uzņēmuma lielumu, funkcijas, vietu tirgū;
4.2.izvērtē un izanalizē uzņēmuma saimniecisko darbību un tās efektivitāti, uzņēmuma darbības rādītājus kontekstā ar tendencēm pasaulē, reģionā, valstī;
4.3.izvērtē uzņēmuma iesaistīšanos globālajos procesos, tīklos, starptautisko sadarbību;
4.4.analizē pakalpojumu sniegšanas darba organizāciju, kvalitāti;
4.5.izvērtē un analizē personālvadības procesus;
4.6.veic pakalpojumu mārketinga analīzi, tai skaitā e-mārketingu;
4.7.novērtē uzņēmuma attīstības iespējas, stratēģiju
4.8.dod savus secinājumus un priekšlikums darbības pilnveidošanai.
5.Iegūst materiālus zinātniski pētnieciskā (bakalaura) darba uzrakstīšanai.…
Pirmsdiploma prakses atskaite tūrisma speciālista amatā Grobiņas novadā BAT 4.kurss