Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'Latvijas tūrisma mārketings', 1.
  • Research Papers 'Latvijas tūrisma mārketings', 2.
  • Research Papers 'Latvijas tūrisma mārketings', 3.
  • Research Papers 'Latvijas tūrisma mārketings', 4.
  • Research Papers 'Latvijas tūrisma mārketings', 5.
  • Research Papers 'Latvijas tūrisma mārketings', 6.
  • Research Papers 'Latvijas tūrisma mārketings', 7.
  • Research Papers 'Latvijas tūrisma mārketings', 8.
  • Research Papers 'Latvijas tūrisma mārketings', 9.
  • Research Papers 'Latvijas tūrisma mārketings', 10.
  • Research Papers 'Latvijas tūrisma mārketings', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Latvijas tūrisma mārketings    1
  Saturs    2
  Tūrisma mārketings    3
  Iekšējais un ārējais mārketings    4
  Latvijas tūrisma mārketinga situācija    5
  Mārketinga pasākumu realizācijas vide    5
  Situācijas analīze un secinājumi    6
  Tūrisma mārketinga pētījuma veidi    7
  Tūrisma mārketinga galvenie soļi    8
  Galvenie tūrisma motīvi    9
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Mārketings tūrisma sfērā – tas ir tūrisma pakalpojuma plānošanas un izstrādāšanas, kā arī pārdošana, realizēšanas, pieprasījuma stimulēšanas un cenas veidošanas darbība.
Šī darbība palīdz saņemt tūristiem tūrisma pakalpojumu un tajā pašā laikā ražotājiem saņemt peļņu. Eiropas valstu ilggadējā pieredze pierāda, ka tūrisma mārketinga efektivitāte ir atkarīga no veiksmīgas valsts, sabiedrisko organizāciju un privātā sektora sadarbības, finansu līdzekļiem, un, galvenokārt, no skaidri definētas mārketinga stratēģijas.

Iekšējais un ārējais mārketings

Ņemot vēra mārketinga koncepciju, tūrisma firmai ir nepieciešams vērtēt faktorus, kuri ietekmē realizācijas efektivitāti. Tāpēc ir:
kontrolējamie faktori, kuri nosauc personas vadības rīcību un visvairāk mārketinga servisu
un nekontrolējamie faktori. Tas ir piegādātāju, konkurentu darbības, kā arī ekonomikas, politikas, demogrāfijas, kultūras, zinātnēs un dabas situācija.
Kontrolējamie faktori un faktori, kuri nosauc piegādātāju, konkurentu un klientu darbības – izveido iekšējo mārketingu. Bet ārpusēju mārketingu izveido ekonomikas, demogrāfijas, politikas, kultūras, zinātnes, tehnikas un dabas situācija. …

Atlants