Evaluation:
Published: 07.09.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Pircēju rīcības modelis. Pircēju rīcības faktori', 1.
  • Summaries, Notes 'Pircēju rīcības modelis. Pircēju rīcības faktori', 2.
  • Summaries, Notes 'Pircēju rīcības modelis. Pircēju rīcības faktori', 3.
  • Summaries, Notes 'Pircēju rīcības modelis. Pircēju rīcības faktori', 4.
  • Summaries, Notes 'Pircēju rīcības modelis. Pircēju rīcības faktori', 5.
Extract

Alternatīvu novērtējums. Pēc informācijas iegūšanas par vairākiem līdzīgie produktiem patērētājs novērtēs alternatīvas, balstoties uz informāciju vai savu iepriekšējo pieredzi. Pirmām kārtām patērētājam ir jāapsver, kāds produktu veids vislabāk apmierinās viņa vajadzības. Parasti patērētājs izmanto noteiktus kritērijus, lai konstatētu visus apsvērumus par produkta pieļaujamajām iezīmēm. Signāliem (īpašas cenas zīme, preču zīme, u.c.) ir liela ietekme uz pircēja izvēli un signālu ietekmē pircēja viedoklis var mainīties.
Pirkums. Nākamais posms ir faktiskā pirkšana. Patērētājs ir izvēlējies vajadzīgo produktu, iespējams, atradis piemērotu un uzticamu mazumtirdzniecības uzņēmumu, kā arī pieņēmis lēmumu par samaksas veidu.
Pirkuma novērtēšana pēc iegādes. Tas ir veids, kā patērētājs nosaka, vai preces izvēle un iegāde ir bijusi veiksmīga vai ne. Šajā procesā tiek salīdzināts reālais patērētāja ieguvums ar to, ko viņš cerēja iegūt, iegādājoties preci.
Atbrīvošanās no produkta. Pēdējais posms pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesā ir veids, kā pircējs atbrīvojas no produkta pēc tā izmantošanas vai nolietošanās. Atbrīvošanās no produkta ir pēdējais pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa posms.

Author's comment
Atlants