Author:
Evaluation:
Published: 27.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu ana', 1.
  • Research Papers 'Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu ana', 2.
  • Research Papers 'Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu ana', 3.
  • Research Papers 'Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu ana', 4.
  • Research Papers 'Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu ana', 5.
  • Research Papers 'Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu ana', 6.
  • Research Papers 'Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu ana', 7.
  • Research Papers 'Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu ana', 8.
  • Research Papers 'Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu ana', 9.
  • Research Papers 'Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu ana', 10.
  • Research Papers 'Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu ana', 11.
  • Research Papers 'Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu ana', 12.
  • Research Papers 'Latvijas uzņēmumu "Aldaris", "Cēsu alus" un "Līvu alus" interneta mājas lapu ana', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Komunikācija starptautiskajā mārketingā    4
  Starptautiskā mārketinga komunikācijas instrumenti    4
  Reklāma    4
  Sabiedriskās attiecības    5
  Pārdošanas veicināšana    5
  Tiešais mārketings    6
  Tiešais mārketings caur Internetu    6
  Mājas lapu analīze    9
  Izmantot literatūras u.c. avotu saraksts    14
Extract

Ievads
Mūsdienās internets kalpo kā visoperatīvākais informācijas avots, līdzeklis sakariem starp cilvēkiem un arī kā vieta, kur var labi izklaidēties. Šīm globālām tīklam nav robežu, ar Interneta palīdzību var aizsūtīt vēstuli uz jebkuru zemeslodes vietu dažu sekunžu laikā, cilvēki iegūst iespēju sazināties neizejot no mājām. Ziņas internetā ir atrakās par televīziju, radio un avīzēm. Internets – tas ir informācijas avots, kuram patiešām nav robežu un nav arī iespēju saskaitīt visu to milzīgu informācijas apjomu, pieeju kuras var iegūt ar tā palīdzību, tātad mūsdienās, kad operatīva informācija ir viens no svarīgākiem faktoriem ne tikai politikā un pasaules ekonomikā, bet arī uzņēmējdarbībā (ražošanā, tirdzniecībā) un arī cilvēku ikdienas dzīvē laist garām tādu iespēju vienkārši nevar.
Katram veiksmīgam uzņēmumam ir vajadzīga sava mājas lapa, jo tas ir veids, kā izstāstīt par sevi visu, ko vēlies, veids kā potenciālais klients var iegūt informāciju. Tā kā Internets ir globāls, tad par uzņēmuma iespējams uzzināt arī patērētājiem un iespējams arī sadarbības partneriem starptautiskā līmenī. Tieši tāpēc savā referātā mēģināšu izanalizēt Latvijā dažu populāru uzņēmumu mājas lapas no starptautiskā mārketinga viedokļa.
Referāta tēma ir „Atsevišķu Latvijas uzņēmumu interneta mājas lapu analīze no mārketinga viedokļa”. Analīzei izvēlējos A/s „Aldaris”, A/s „Cēsu alus” un „Līvu alus”, izvēlējos analizēt šīs firmas, jo tās piedāvā līdzīgu produktu klāstu, pamatā ir alus ražošana, kā arī tās ir konkurējošas savā starpā.
Referāta mērķis ir veikt trīs konkurējošu alus ražotņu „Aldaris, „Cēsu alus” un „Līvu alus” mājas lapu analīzi no starptautiskā mārketinga viedokļa. Lai sasniegtu mērķi tika izvirzīti vairāki uzdevumi:
1) noskaidrot, kas ir komunikācija starptautiskajā mārketingā;
2) noskaidrot, kādi komunikācijas elementi ir starptautiskajā mārketingā;
3) noskaidrot, kas ir Internets un kā tas iespaido starptautisko mārketingu;
4) noskaidrot, kādām prasībām jāatbilst veiksmīgai mājas lapai;
5) veikt „Aldaris, „Cēsu alus” un „Līvu alus” mājas lapu analīzi un salīdzinājumu.
Referāts sastāv no divām daļām. Pirmā daļa ir teorētiskā, kur tiek aprakstīta starptautiskā mārketinga komunikācija un tās elementi, tādi kā reklāma, sabiedriskās attiecības, pārdošanas veicināšana un tiešais mārketings. Tiek aprakstīts arī Internets kā starptautiskā mārketinga komunikācijas elements, kā arī sekmīgas Web lapas priekšnoteikumi.
Otrā teorētiskā daļa sastāv no minēto uzņēmumu mājas lapu analīzes.
Referāts dod gan teorētisku, gan praktisku ieskatu uz lietām, par kurām uzņēmums nedrīkst nepadomāt. Interneta nozīme mūsdienu cilvēku ikdienā ieņem arvien nozīmīgāku lomu. Dzīvojot informācijas globalizācijas laikmetā, šim fenomenam jāpievērš īpaši liela vērība, ja uzņēmums grib sekmīgi darboties.

Author's comment
Atlants