Evaluation:
Published: 20.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 1.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 2.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 3.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 4.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 5.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 6.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 7.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 8.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 9.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 10.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 11.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 12.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 13.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 14.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 15.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 16.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 17.
  • Presentations 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 18.
Extract

Uzņēmuma mārketinga mērķis
Pusgada laikā saglabāt esošo līdera pozīciju piena produktu tirgū (t.i. 85% sieriņu tirgū).
Mārketinga komunikācijas mērķi
Veikt mārketinga komunikāciju aktivitātes, lai saglabātu esošo līdera pozīciju piena produktu tirgū.
Atgādināt pircējiem par esošo „Kārums” sortimentu.
Korporatīva identitāte
Logotips un preču zīme ir viegli atpazīstami un atmiņā paliekoši.
Mājas lapas informācijas atjaunošana.
Vizītkaršu mainīšana.…

Author's comment
Atlants