Author:
Evaluation:
Published: 09.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 1.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 2.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 3.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 4.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 5.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 6.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 7.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 8.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 9.
  • Summaries, Notes 'Mācību process', 10.
Extract

5. Uz sabiedrības vajadzībām un interesēm orientēts
pedagoģiskais process
Sabiedrības vajadzībām un interesēm pakļauti mācību mērķi, uzdevumi, savstarpējās attiecības.
Personības attīstības veicināšanu saprot kā tās sekošanu sabiedrības vai kādas dominējošas grupas interesēm kā vērtībai.
Mācību procesā uzmanība tiek veltīta tām pamatprasmēm, kas ļautu cilvēkam integrēties sabiedrībā un nodrošinātu darba tirgus liberalizāciju.
Uzmanības centrā sabiedrības ilgtspējība, katra tās indivīda konkurētspēja, kritiskās domāšanas attīstība, atbildības audzināšana.
Mācību procesā dominē pragmatiska, racionāla pieeja.
Konkurētspējas rādītāji:
Līdzsvaroti, harmoniski attīstīta:
konverģentā un diverģentā domāšana.
Labas kritiskās domāšanas prasmes: deduktīvās un induktīvās domāšanas līdzsvars.
Domāšanas ātrums un elastīgums.
Radošuma dažādas izpausmes.
Prasmes izmantot jau labi apgūtos algoritmus, tajā pat laikā prasme radoši modelēt un prognozēt.
Labas priekšzināšanas, uzkrāta pozitīva pieredze konkrētajā darbības jomā.
Atbildība par veicamo darbu, tā rezultativitāti.

Author's comment
Atlants