Author:
Evaluation:
Published: 03.06.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 1.
  • Presentations 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 2.
  • Presentations 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 3.
  • Presentations 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 4.
  • Presentations 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 5.
  • Presentations 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 6.
  • Presentations 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 7.
Extract

Mērķis:

ir aprakstīt, novērtēt un veikt secinājumus par Latvijas apkalpošanas līmeni.

Uzdevumi:
Izanalizēt 3 pirkšanas situācijas;
Novērtēt personāla apkalpošanas kvalitāti.
Novērtēt personāla kompetenci;
Novērtēt ieinteresību padošanas vai pakalpojumu sniegšanas procesā.
Noteikt pārdevēja temperamenta tipu.

Editor's remarks
Atlants