Evaluation:
Published: 23.04.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Sākumskolas bērnu psihiskā attīstība', 1.
  • Summaries, Notes 'Sākumskolas bērnu psihiskā attīstība', 2.
  • Summaries, Notes 'Sākumskolas bērnu psihiskā attīstība', 3.
Extract

Bērniem, iestājoties skolā, ir radies jauns vadošaās darbības tips. Tā ir mācību darbība. Mācību darbību raksturo tas, ka šīs darbības norise saistīta ar dažādu inteletuālās darbības paņēmienu apguvi. Ja pirmsskolas vecuma bērns rotaļu procesā attēloja ārstu un izrakstīja slimniekam recepti, tad viņa rakstīšanas veidam ipaša uzmanība netiek pievērsta. Pirmās klases skolēns mācās rakstīt un dara to, apgūstot šim nolūkam īpašus darbības paņēmienus. Šo jauno vadošas darbības tipu raksturo tas, ka šīs darbības rezultāti tiek vērtēti. Atzīme kļuva par skolotaja darba mērauklu skolas dzīvē, par mācību unj audzināšanas darba kvalitātes spoguli. Atzīme tika pieņemta par skolēna sasniegumu atspoguļošanas līmeni. Tāda vērtēšanas sistēma nespēj nodrošināt skolēna pašapziņas tālāko attīstību.…

Author's comment
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Sākumskolas bērnu psihiskā attīstība”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/357456

Send

Email has been sent