-
Biznesa plāns
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Teorētiskā daļa | 4 |
1.1. | Biznesa plāna būtība | 4 |
1.2. | Biznesa plāna mērķis | 5 |
1.3. | Biznesa plāna izmantošanas iespējas | 6 |
1.4. | Nosacījumi, kas jāievēro veidojot biznesa plānu | 7 |
1.4.1. | Daži ieteikumi | 7 |
1.4.2. | Ideju meklēšana | 7 |
1.5. | Biznesa plāna elementi un struktūra | 9 |
1.5.1. | Plāna izstrādāšanas secība | 9 |
1.5.2. | Biznesa plāna sastādīšana | 9 |
1.6. | Biznesa plāna vēlamā struktūra | 11 |
1.6.1. | Kopsavilkums | 11 |
1.6.2. | Uzņēmuma apraksts | 11 |
1.6.3. | Produkta/pakalpojuma raksturojums | 12 |
1.6.5. | Tirgzinības (mārketinga) plāns | 13 |
1.6.7. | Uzņēmuma vadība un personāls | 16 |
1.6.8. | Riska faktoru analīze | 16 |
2. | Praktiskā daļa | 20 |
2.1. | Aptaujas rezultāti | 20 |
2.2. | Biznesa plāns | 26 |
Secinājumi | 27 | |
Anotācija | 29 | |
Annotation | 30 | |
Pielikums | 31 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 32 |
Īsi definējot: biznesa plāns ir rakstisks dokuments par to, kur uzņēmums dodas, kā uzņēmums tur nonāks un kā uzņēmums izskatīsies, kad uzstādītos mērķus sasniegs.
Biznesa plānu izstrādā uzņēmēji, kuri gatavojas uzsākt uzņēmējdarbību, kā arī tie,kas to ir jau agrāk uzsākuši, jo katrā darbības posmā bieži ir jāsastopas ar atšķirīgām problēmām, kas rodas uzņēmumā, kā arī ārpus tā.…
Darba tēma: Biznesa plāns. Šī tēma mūsdienās ir aktuāla un saistoša, īpaši personām vai uzņēmumiem, kuri vēlas veidot savu biznesu. Kā problēma ir tā, ka ar biznesa plānu netiek iepazīstināts vidusskolā, lai to iepazītu autore izvēlējas savam darbam tieši šo tēmu. Darba mērķis: Iepazīties un izpētīt informāciju par biznesa plānu, izveidot aptauju par to un izstrādāt pašai savu biznesa plānu.
